ساخت اپل آیدی بدون داشتن شماره مجازی

با افزایش کیفیت کالا های برند اپل، شاهد علاقه میلیون ها نفر به گوشی های آیفون در سراسر کشور هستیم. چنانچه شما هم به دنبال خرید گوشی آیفون باشید، باید با روش ساخت اپل آیدی بدون شماره مجازی آشنا شوید؛ چرا که ساخت اپل ایدی برای تمامی مصرف کنندگان محصولات برند اپل یک اقدام حیاتی به شمار می رود. به همین دلیل پیشنهاد می کنیم با آگاهی از نحوه ساخت اپل ایدی، نسبت به افتتاح این حساب کاربری اقدام کنید. در صورت بروز هرگونه مشکل در این پروسه، می توانید از مجموعه اپل آیدی 24 کمک بگیرید.

چگونه می توان اپل آیدی ساخت؟

همان طور که می دانید، مهم ترین لازمه ساخت اپل آیدی وارد کردن شماره تلفن و اطلاعات شخصی کاربر است. برای اینکه از مراحل احراز هویت اپل ایدی گذر کنید و حساب کاربری اختصاصی برای خود بسازید، باید در پلتفرم ممنوعه اطلاعات خود را بنویسید. از جمله مهمترین اطلاعاتی که از شما اخذ خواهند شد، می توان به شماره تلفن، آدرس ایمیل، مشخصات حقیقی و موارد مشابه اشاره کرد. باید توجه داشته باشید که این اطلاعات باید به صورت صحیح در پلتفرم اپل ایدی درج شوند و وجود هرگونه اشکال در این اطلاعات، موجب بروز خطا در حین ساخت اکانت خواهد شد.نکته قابل توجهی که در مورد ساخت اپل ایدی وجود دارد، اهمیت اتصال به اینترنت پر سرعت برای افتتاح حساب کاربری است. از آن جایی که اینترنت کشور ایران با محدودیت های مختلفی مواجه بوده و سرعت بسیار پایینی دارد، ساخت اپل ایدی ممکن است مشکلات قابل توجهی برای شما به وجود بیاورد. به همین دلیل توصیه می کنیم همواره گزینه خرید اپل آیدی را در ذهن داشته باشید و در صورت تمایل به داشتن یک اکانت اختصاصی در این پلتفرم، از این نوع خدمات بهره مند شوید.

آیا ایجاد اپل آیدی بدون شماره امکان پذیر است؟

در سال های اخیر، وارد کردن شماره تلفن برای ایجاد حساب کاربری اپل آیدی الزامی بوده است. به طوری که افراد برای احراز هویت و ثبت یک اکانت اختصاصی اپل آیدی، باید شماره تلفن خود را به این پلتفرم ارائه می کردند و هیچ راه دیگری برای ایجاد حساب کاربری بدون استفاده از شماره تلفن نبود. طبق گزارشاتی که از روش های جدید ایجاد حساب اپل آیدی به دست کاربران رسیده، شما می توانید بدون استفاده از شماره تلفن اپل آیدی اختصاصی برای خود بسازید.البته باید توجه داشته باشید که در صورت عدم تمایل به وارد کردن شماره تلفن همراه، حتما باید آدرس ایمیل خود را وارد کنید؛ چرا که پلتفرم اپل آیدی حتما باید از طریقی احراز هویت شما را انجام دهد و در صورت وجود اخبار مهم، بتواند شما را از جدیدترین اتفاقات باخبر سازد. بعد از این که شما آدرس ایمیل خود را در پلتفرم اپل آیدی وارد کردید، یک ایمیل فعالسازی به شما ارسال می شود که باید با استفاده از آن، آدرس ایمیل خود را تایید کنید و مرحله آخر احراز هویت را به سرانجام برسانید.

آموزش ساخت اپل آیدی بدون شماره

همان طور که اشاره کردیم، روش هایی برای ساخت اپل آیدی بدون نیاز به شماره مجازی وجود دارد. با توجه به این که آموزش ساخت اپل آیدی بدون نیاز به شماره در فضای اینترنت بسیار معدود است، قصد داریم این آموزش را در اختیار شما قرار بدیم:
  1. در بخش تنظیمات آیفون خود بر Sign in to your iPhone کلیک کنید.
  2. گزینه ?Dont have an Apple ID or forgot it را انتخاب کنید.
  3. روی گزینه Create Apple ID بزنید.
  4. در صفحه ای که برای شما نمایش داده می شود، باید اطلاعاتی نظیر نام، نام خانوادگی و تاریخ تولد به میلادی را وارد کنید.
  5. ایمیل خود را در بخش مشخص شده وارد کنید. در صورت عدم تمایل به اطلاع از اخبار اپل ایدی، گزینه Apple News & Announcements  را غیر فعال کنید.
  6. رمز اپل آیدی خود را وارد کنید. پسورد وارد شده باید حداقل 8 کاراکتر باشد.
  7. در این بخش، شما باید شماره تلفن خود را وارد کنید. یک شماره تلفن جعلی متعلق به آمریکا را در این بخش بنویسید.
  8. سپس گزینه ?Didnt get a verification code را بزنید و گزینه Verify Later را انتخاب کنید.
  9. مراحل بعدی را به سرعت پشت سر بگذارید تا به مرحله ساخته شدن اپل آیدی برسید.
در مطب فوق، شما را با مراحل ساخت اپل آیدی بدون شماره مجازی آشنا کردیم تا در صورت تمایل، بدون نیاز به شماره تلفن خودتان نسبت به ایجاد حساب اپل ایدی اقدام کنید. چنانچه در این مراحل با مشکلی رو به رو شدید، می توانید نسبت به خرید اپل آیدی از سایت اپل آیدی 24 اقدام کنید. این مجموعه، ارائه دهنده تمامی خدمات در این زمینه است و اعتبار بالایی در بین مشتریان خود دارد.

نظرات و امتیازات

5٫0

نظر شما چیست ؟

برای بهبود خدمات ما نظر دهید