ترفندهای مخفی کردن برنامه در گوشی آیفون

تلفن های هوشمند آیفون دارای ویژگی و امکانات بسیاری هستند که این ویژگی ها سبب جلب توجه افراد شده است. این گوشی مخاطبان زیادی داشته و با ورود خود در زمان کمی توانست بخش عظیمی از بازار را به خود اختصاص دهد.برنامه های بسیاری روی این تلفن ها نصب شده یا خواهند شد که هر کدام کاربرد و عملکرد گوناگونی دارند. ممکن است شما هم تا به حال به فکر مخفی کردن برخی از برنامه های گوشی خود افتاده باشید که برای انجام این کار، عملکرد هر تلفنی متفاوت است.

تاریخچه گوشی آیفون

شرکت اپل جزو سازمان های معتبری است که در سال 2007 گوشی جدید خود بنام آیفون معرفی کرد. این گوشی رفته رفته به صورت پیشرفته و سازمان یافته رشد کرد و سالانه چندین گوشی آیفون با ویژگی و مزیت های جدیدی وارد بازار می شود. این گوشی در اولین رونمایی خود دارای ویژگی و مزیت هایی اعم از:
  • امکان اتصال به اینترنت
  • دسترسی به دوربین داخلی
  • امکان ارسال و دریافت پیام
این مزیت ها با گذشت زمان پیشرفت عظیمی کرد و حال آیفون به عنوان یکی از بهترین تلفن های همراه به شمار می رود. پس از گذشت چندین سال این شرکت با طراحی و تولید تلفن هایی با عنوان آیفون 12 پرومکس و 12 مینی، امکانات و قابلیت های بسیاری را در آن ها گنجاند. به این منظور این شرکت با برخورداری از چندین هزار تولید لوازم کاربردی، توانست به مشهوریت بالایی دست یابد. در صورت تمایل می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید.

معرفی صفحه اصلی آیفون

هر گوشی دارای یک صفحه اصلی بوده که افراد در آن ویجت و برنامه هایی را قرار می دهند. این صفحه از اهمیت بسیاری برخوردار بوده و دارای مزیت های زیادی است. گوشی آیفون جزو مواردی به شمار می رود که نرم افزارهای آن در صفحه اصلی قرار گرفته و به همین منظور هر عملیاتی در این صفحه قابل انجام است. صفحه اصلی گوشی آیفون به منظور کنترل و مدیریت برنامه ها و سایر موارد مورد استفاده بوده که برنامه های جانبی زیادی را در بر گرفته است.این صفحه به شما اجازه می دهد تا به راحتی برنامه های خود را جابجا کرده و روی آن ها کنترلی داشته باشید. برای مثال می توانید پوشه هایی در آن ایجاد کنید و برنامه ها را درون آن بریزید. به این صورت کمتر جایی اشغال خواهد شد و می توانید سایر فضاهای خالی را بر فرض مثال به ویجت ها اختصاص دهید. همچنین می توانید به موارد موجود نظم داده و آن ها را با دقت و به صورت مرتب کنار یکدیگر بچینید. برای به دست آوردن اطلاعات بیشتر کلیک کنید.

نحوه مخفی کردن برنامه ها در آیفون

ممکن است تا به حال برخی از مردم را دیده باشید که به منظور مخفی کردن برنامه در گوشی خود یا آن را بدون هیچ نگرانی نصب می کنند یا هم از ابتدا از آن دست می کشند. این موضوع ناراحتی های بسیاری در افراد به وجود آورد که پس از مدتی متخصصان اقدام به طراحی روش هایی برای پنهان کردن برنامه ها کردند. گوشی آیفون نیز همانند سایر تلفن ها دارای قابلیت و مزیت های بسیاری است که با استفاده از این تلفن می توانید، از آن ها بهره مند شوید. در خصوص استفاده از برنامه های مختلف و دانلود آنها از خرید اپل آیدی معتبر غافل نشوید.بسیاری از افراد به دلایلی اقدام به مخفی سازی برنامه های خود می کنند و قصد دارند یک سری اطلاعات را از دید بقیه مخفی نگه دارند. هر تلفن همراهی دارای روش های مختلفی برای مخفی سازی برنامه ها است که افراد باید طبق آن ها اقدام به انجام این کار کنند. برای مخفی کردن برنامه های آیفون نیز روش های متفاوتی وجود دارد که هر یک از آن ها به نوعی مورد استفاده قرار می گیرند. در ادامه به معرفی روش هایی به منظور پنهان کردن برنامه ها در آیفون می پردازیم.

نحوه مخفی کردن برنامه از صفحه اصلی

برای انجام این کار باید مراحلی را انجام دهید. این مخفی کاری شامل مراحل ذیل است:
  1. انگشت خود را روی برنامه گذاشته و نگه دارید و حال نقاطی را که نشان دهنده مکان قرارگیری برنامه در صفحه است را فشار دهید.
  2. حال آیفون برنامه ها را به صورت بزرگ نمایی به نمایش خواهد گذاشت.
  3. در این حالت کافی است به دنبال صفحه ای باشید که قصد پنهان سازی برنامه ها در آن را دارید که پس از پیدا کردن، باید تیک زیر آن را بزنید تا به این صورت تیک ناپدید شود.
  4. سپس روی دکمه Done واقع در بالای صفحه سمت راست زده و منوی باز شده را دوباره مورد بررسی قرار دهید تا به صورت مجدد نشان داده شود.

نحوه مخفی کردن در نتیجه جستجو

گاهی اوقات برنامه های خود را پنهان کرده اید ولی این برنامه ها در نتیجه جستجوی گوشی نمایش داده می شوند. برای اینکه بتوانید این نوع پنهان سازی را نیز انجام دهید موظف به انجام مراحل ذیل هستید:
  1. تنظیمات گوشی را باز کرده و سپس تقریبا به انتهای لیست آن بروید.
  2. منوی Siri & Search را باز کنید.
  3. در این منو به دنبال برنامه ای بگردید که قصد مخفی کردن آن را دارید.
  4. سپس بر روی دکمه نمایش بزنید تا به صورت خاکستری رنگ تبدیل شود.

پنهان کردن چندین برنامه

یکی دیگر از روش هایی که برای مخفی کردن برنامه ها مورد استفاده قرار می گیرد، پنهان کردن چندین نرم افزار به صورت همزمان است. برای انجام آن باید مراحل ذیل را در پیش بگیرید:
  1. فضای خالی را در تلفن همراه خود انتخاب کرده و فشار دهید.
  2. سپس روی نرم افزارهای مورد نظر کلیک کرده و تیک آن ها را فعال کنید.
  3. در نهایت روی گزینه مخفی سازی بزنید.

حذف به صورت کامل

برای این کار باید روی برنامه کلیک کرده و نگه دارید. سپس از منوی باز شده روی گزینه حذف برنامه بزنید. با این کار نرم افزار مورد نظر به صورت کلی از گوشی شما حذف خواهد شد.این موارد روش هایی برای قایم کردن برنامه ها در گوشی آیفون بود که می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر کلیک کنید. همچنین برای نصب برنامه باید در ابتدا به خرید اپل آیدی اقدام کنید و سپس به برنامه ها دسترسی داشته باشید.

 چگونگی آشکار سازی برنامه های مخفی شده در آیفون

حال ممکن است برای شما هم پیش آمده باشد که چگونه می توان برنامه های پنهان شده در این نوع تلفن را مشاهده کرد. انجام این کار نیز دارای مراحل و روش هایی است که می توانید با تکیه بر آن ها، برنامه های مخفی شده را پیدا کرده و مورد استفاده قرار دهید.برای آشکار سازی برنامه ها نیازمند طی مراحل زیر هستید:
  • برای این کار کافی است که صفحه اصلی را پایین آورده و جستجوی گوشی را باز کنید.
  • حال نام برنامه را در قسمت جستجو نوشته و روی نماد مختص آن کلیک کنید.
  • در این حالت با زدن روی دکمه کناری آن می توانید سیری را فعال بکنید. با فعال کردن آن درخواست باز کردن برنامه را به تلفن اطلاع می دهیم.
  • حال صفحه اصلی را به سمت چپ هدایت کنید تا به اپ کتابخانه دسترسی یابید.
  • زمانی که نماد آن را مشاهده کردید، کلیک کرده و به قسمت جستجوی آن بروید.
به این صورت خواهید توانست برنامه های مخفی شده را مشاهده کنید. می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این مطلب کلیک کنید.

معرفی ویژگی های مخفی آیفون

همانطور که گفتیم آیفون از امکانات و قابلیت های بسیاری برخوردار است که برخی از آن ها به صورت ناشناخته باقی مانده اند. به همین سبب بهتر است اطلاعاتی درباره آن ها داشته باشید تا بتوانید در مقابل هزینه ای که خرج کرده اید، از تمامی امکانات آن بهره مند شوید.ویژگی های هر تلفنی به شکلی طراحی می شوند که افراد بتوانند از آن ها استفاده کرده و لذت ببرند. ویژگی های این تلفن عبارت است از:
  • با فعال کردن سیری خواهید توانست برنامه های نصبی خود را با دیگران به اشتراک بگذارید.
  • می توانید دوربین را به یک دستگاه اسکنر تبدیل کنید.
  • از فلش گوشی برای اعلان های ارسالی استفاده نمایید.
  • توان و قدرت ماشین حساب را آزاد و رها کنید.
  • چندین نرم افزار نصبی را به صورت همزمان مرتب کرده و به آن ها نظم دهید.
  • برای کمتر کردن میزان استرس و نگرانی، صداهای پس زمینه تلفن را فعال کنید.
برای کسب اطلاعات بیشتر کلیک کنید.سخن پایانیگوشی های آیفون به شکلی طراحی و ساخته شده اند که بتوانند ارائه دهنده قابلیت و خدماتی باشند که افراد از عملکرد آن لذت ببرند. هر فردی در زندگی خود ممکن است گاهی به دنبال راه حلی برای مخفی کردن برنامه های تلفنش باشد و همانطور که گفتیم روش های هر نوع گوشی با یکدیگر فرق دارد.شما نیز اگر دارای تلفن آیفون هستید، می توانید از ترفندهای بیان شده در مطالب بالا به منظور پنهان کردن نرم افزارهای گوشی خود استفاده کنید. 

نظرات و امتیازات

0

نظر شما چیست ؟

برای بهبود خدمات ما نظر دهید