صفر تا صد آموزش نصب مستقیم برنامه در اپل واچ

صفر تا صد آموزش نصب مستقیم برنامه در اپل واچ

بسیاری از افرادی که دارای اپل واچ هستند به دنبال آموزش نصب مستقیم برنامه در اپل واچ می باشند. شرکت اپل تمام سعی خود را کرده است که اپل واچ را جدا از گوشی اپل یک دیوایس مستقل بار بیاورد.خوشبختانه میزان وابستگی اپل واچ به دیوایس های دیگر در سال های اخیر بسیار کم شده است. به همین دلیل صاحبان اپل واچ می توانند بدون کمک گرفتن از گوشی آیفون خود، برنامه های متعددی روی اپل واچ خود نصب نمایند. اما فراموش نکنید برای نصب برنامه حتما به اپل آیدی نیاز خواهید داشت. خرید اپل آیدی بهترین راه برای تبدیل شدن به کاربر شرکت آیفون است. در ادامه به آموزش نصب مستقیم برنامه در اپل واچ می پردازیم. width=

آیا نصب مستقیم برنامه در اپل واچ ممکن است؟

در گذشته امکان نصب مستقیم برنامه در اپل واچ وجود نداشت. بنابراین کاربران این ساعت باید برای نصب برنامه روی آن از گوشی آیفون خود کمک می گرفتند. این کار برای کسانی که تنها از اپل واچ استفاده می کردند و صاحب گوشی آیفون نبودند بسیار سخت بود. زیرا به میزان زیادی آن ها را محدود می کرد. به همین دلیل شرکت اپل تصمیمی گرفت استقلال بیشتری به اپل واچ ها ببخشد.از این رو سیستم عامل هایی که روی اپل واچ ها کار می کنند، امکان نصب مستقیم برنامه در اپل واچ را فراهم کرده اند. اما با این وجود نمی توان این ساعت را کاملا مستقل معرفی کرد. برای نصب مستقیم برنامه در اپل واچ و استفاده از امکانات این ساعت حتما به اپل آیدی نیاز خواهید داشت. اگر تاکنون اپل آیدی نداشته اید می توانید از مجموعه اپل آیدی 24، امن ترین اکانت های اپل را خریداری نمایید. این گونه می توانید به آسانی از تمام امکانات اپل واچ خود نهایت استفاده را ببرید.

آموزش نصب مستقیم برنامه در اپل واچ به صورت مرحله به مرحله

در این بخش می خواهیم به صورت اختصاصی به آموزش نصب مستقیم برنامه در اپل واچ بپردازیم. برای این کار لازم است ابتدا اپل آیدی خود را روی اپل واچ خود فعال کرده باشید. اگر تاکنون نسبت به خرید اپل آیدی اقدام نکرده اید، اکنون بهترین فرصت است. با خرید اپل ایدی معتبر و مطمئن می توانید نصب مستقیم برنامه در اپل واچ را انجام دهید. این آموزش ممکن است در برخی از جزئیات در دیوایس های مختلف متفاوت باشد اما طی کردن این مراحل در همه آن ها یکسان است.1) ابتدا قسمت تاج دیجیتال یا همان Digital crown ساعت را فشار دهید تا صفحه برنامه ها به شما نشان داده شود. همچنین می توانید با لمس کردن صفحه ساعت به بخش منوی برنامه ها یا اپلیکیشن ها بروید.2) روی اپلیکیشن App Store کلیک کنید و آن را انتخاب نمایید. در نسخه های قبلی اپل واچ برنامه اپ استور وجود نداشت. به همین دلیل کاربران مجبور بودند از طریق گوشی آیفون و به صورت غیر مستقیم برنامه را نصب کنند.3) بعد از وارد شدن به برنامه اپ استور، لیستی از برنامه های متنوع را که برای اپل واچ شخصی سازی شده اند مشاهده می نمایید. همچنین نوار جستجو یا Search در قسمت بالای آن قرار دارد.4) اگر برنامه مورد نظر خود را در لیست اپلیکیشن ها پیدا نکردید اسم ان را در قسمت نوار سرچ تایپ نمایید. همچنین می توانید با استفاده از قابلیت SIRI، فرمان صوتی جستجو را صادر نمایید5) بعد از پیدا کردن پیدا کردن برنامه آن را لمس کنید تا بتوانید وارد آن شده و اطلاعات مربوط به آن را مشاهده کنید.6) در این مرحله از آموزش نصب مستقیم برنامه در اپل واچ لازم است گزینه Get را انتخاب کنید.7) اگر برای اولین بار اقدام به نصب برنامه کرده اید نیاز است تا آدرس اپل آیدی و پسورد آن را وارد کنید. اگر اپل ایدی ندارید حتما جهت خرید اپل آیدی معتبر اقدام کنید.8) بعد از انجام این کار ها برنامه مورد نظر در اپل واچ دانلود شده و نصب می شود. width=

برای نصب مستقیم برنامه در اپل واچ به اپل ایدی جداگانه احتیاج است؟

در آموزش نصب مستقیم برنامه در اپل واچ به این نکته اشاره کردیم که برای این کار به اپل آیدی نیاز دارید. ممکن است فکر کنید برای استفاده از خدمات این دیوایس به اپل ایدی جداگانه احتیاج هست اما اینطور نیست. شما تنها با خرید اپل آیدی می توانید از تمام دیوایس ها و محصولات برند اپل استفاده کنید. بنابراین با یک اپل آیدی می توانید از دیوایس های آیپد، آیفون، مک بوک و اپل واچ خود به آسانی نهایت استفاده را ببرید.

خرید اپل آیدی با امنیت فوق العاده بالا تنها از مجموعه اپل آیدی 24

برای آنکه بتوانید از آموزش نصب مستقیم برنامه در اپل واچ نهایت بهره مندی را داشته باشید لازم است دارای یک اپل ایدی ایمن باشید. مجموعه اپل آیدی 24 تمامی اکانت های اپل خود را به صورت مستقیم و بدون واسطه از شرکت اپل خریداری می کند. بنابراین می توانید اطمینان صددرصدی از امنیت بالای این اکانت ها داشته باشید. همچنین نیازی نیست بابت خرید اپل آیدی هزینه های اضافی و هنگفتی بپردازید. زیرا قیمت خرید اپل آیدی در این مجموعه بسیار مقرون به صرفه می باشد.

نظرات و امتیازات

0

نظر شما چیست ؟

برای بهبود خدمات ما نظر دهید