نحوه تشخیص ایرپاد های اپل و نحوه اتصال آن در آیفون

ایرپاد های اپل از قیمت های نسبتا گرانی برخوردار هستند. برخی از افراد با دیدن این قیمت ها به دنبال ایرپاد هایی با قیمت پایین تر می گردند. این افراد باید بسیار مراقب باشند زیرا نسخه های فیک و تقلبی ایرپاد های اپل در بازار بسیار زیاد است و این نسخه ها شباهتی زیادی با اصل آن دارد. در ادامه به تفاوت ایرپاد های اپل اصل و فیک و نحوه اتصال آنها به آیفون می پردازیم.

چند راه تشخیص ایرپاد های اپل

تشخیص ایرپاد اصل و تقلبی اپل کار آسان و ساده ای نیست. اما اگر از جزئیات تفاوت ایرپاد اصل و فیک مطلع باشید می توانید به آسانی ایرپاد فیک از اصل را تشخیص داده و آن را خریداری کنید و به آسانی به گوشی آیفون خود متصل کنید. در بعضی مواقع افراد با اطلاع قبلی و آگاهی کامل صرفا به سبب هزینه کمتر ایرپاد های تقلبی را خریداری می کنند و در این امر مشکلی وجود ندارد اما این امر تا زمانی مشکل ندارد که خریدار از فیک بودن ایرپاد آگاهی کامل داشته باشد و هزینه اصل را پرداخت و ایرپاد تقلبی دریافت نکرده باشد. در ادامه به چند راه شناسایی تشخیص ایرپاد های اپل می پردازیم.
  • توجه به جعبه ایرپاد
  • کیس ایرپاد
  • ویژگی ظاهری ایرپاد
  • دقت در شماره سریال

توجه به جعبه ایرپاد

یکی از راه هایی که در تشخیص ایرپاد اصل از تقلبی به ما کمک می کند باکس ایرپاد است. این امر به این دلیل است که کسانی که ایرپاد های تقلبی و فیک تولید می کنند توجه زیادی به جزئیات تولید نمی کنند و همین راهی برای تشخیص آن از ایرپاد فیک است. در جعبه های ایرپاد های اصل نکات ریزی موجود است که در ادامه به آنها می پردازیم.
  1. رنگ سفید جعبه
  2. تصویر ایرپاد بر روی جعبه
  3. نوشته airpods در قسمت بالای باکس
  4. وجود لوگوی اپل در دو طرف
  5. شماره سریال
نداشتن هر یک از این ویژگی ها در هنگام خرید ایرپاد های اپل نشان از این است که این ایرپاد تقلبی و فیک است.

کیس ایرپاد

  • یکی دیگر از راه های تشخیص ایرپاد های اپل توجه کردن به کیس آن است. برند اپل خود در ساخت کیس ها بسیار دقیق است و کیس های آن به آسانی جدا نمی شوند.
  • یکی دیگر از نکاتی که می توان از طریق کیس ها اصل یا فیک بودن ایرپاد را تشخیص داد درگاه شارژ است. فقط ایرپاد هایی اصل هستند که درگاه شارژ آن ها از مدل لایتینگ است و ایرپاد هایی که شامل این درگاه نمی شوند فیک هستند و از خرید آن خودداری کنید‌.
  • یکی دیگر از مواردی که در خرید ایرپاد های اپل اصل می توان به آن توجه کرد لولای آن ها است. در کیس ایرپاد های اصل لولا ها کوچک تر و قوی تر هستند و در ایرپاد های تقلبی لولا ها بزرگ تر هستند و از قدرت کمتری برخوردارند. البته در کنار این عوامل صدا و طرز بسته شدن کیس هم یکی دیگر از راه های تشخیص است.

دقت در شماره سریال

یکی از آسان ترین و سرعتی ترین راه ها برای تشخیص اصل یا تقلبی بودن ایرپاد اپل دقت کردن به شماره سریال آن است. ایرپاد هایی که تقلبی هستند نمی توانند شماره سریال درستی داشته باشند و می توانید با استفاده از برخی سایت ها و شماره سریال درج شده داخل کیس این امر را عملی کنید. یعنی استعلام شماره سریال را بگیرید و پس از چک کردن و مطمئن شدن از اصل بودن آن را خریداری کنید.

نحوه اتصال ایرپاد به گوشی آیفون

در رابطه با تشخیص ایرپاد اصل از تقلبی توضیحاتی ارائه دادیم تا در هنگام خرید دچار اشتباه نشوید. در این قسمت به مراحل متصل کردن ایرپاد به آیفون هایی که دارای اپل آیدی هستند می پردازیم. در ابتدا قبل از آنکه بخواهیم ایرپاد را با گوشی جفت کنیم باید مطمئن باشیم که آیفون مد نظر به آخرین نسخه خود بروزرسانی شده باشد.برای بروزرسانی آیفون ها در ابتدا باید موبایل را باز کنید و در صفحه خانه بمانید و بعد از آن بلوتوث را روشن نمایید. بعد از آن قبل از آنکه در کیس شارژ را باز کنیم ایرپاد ها را درون کیس شارژ قرار دهید. بعد از آن باید ایرپاد را در کنار گوشی آیفون خود قرار بدید و نمایشی در گوشی شما نمایش داده شود. منظور از نمایش انیمیشن راه اندازی است. در مرحله آخر زمانی که گزینه کانکت را بزنید اتصال برقرار می شود. همچنین در خصوص امنیت و کارایی گوشی آیفون خود از اپل ایدی معتبر غافل نشوید.

جفت کردن ایرپاد با آیفون

  • در صفحه اصلی موبایل بر روی گزینه تنظیمات بروید.
  • بعد از باید وارد بخش بلوتوث شوید.
  • بلوتوث خود را روشن کنید.
  • در مرحله بعدی ایرپاد خودتان را باز کنید و بعد از آن، آن را در کنار آیفون خود قرار دهید و نگه دارید.
  • در این مرحله باید دکمه نویز را بر روی ایرپاد مکس فشار دهید.
  • بعد از آن ایرپاد مکس را در کنار آیفون خود قرار دهید.
  • در نهایت و در مرحله آخر با زدن کلید کانکت اتصال را برقرار نمایید.

نظرات و امتیازات

0

نظر شما چیست ؟

برای بهبود خدمات ما نظر دهید